Jaunuolių dienos centras
Kranto g. 18, LT-35173, Panevėžys
Įmonės kodas 248209780 PVM –
Tel. +370 45 582 598
Mob. tel. -
Faksas
Darbo laikas
I-V 7.30 – 17.30
Jaunuolių dienos centras
Kranto g. 18, LT-35173, Panevėžys
Įmonės kodas 248209780 PVM –
Tel. +370 45 582 598
Mob. tel. -
Faksas
Darbo laikas
I-V 7.30 – 17.30
El. p. dienos_centras@hotmail.com

E-skundas ir E-pagyrimas

Nuo šios galite mus girti ar peikti elektroniniu būdu.

E-skundas

E-pagyrimas

JAUNUOLIŲ DIENOS CENTRO PASIŪLYMŲ, PAGYRIMŲ, ASMENS PRAŠYMŲ IR SKUNDŲ  VALDYMO KONCEPCIJA 

KAS?

Pasiūlymus, pagyrimus, asmens prašymus ir skundus gali pateikti:

  • JDC paslaugų gavėjai;
  • Paslaugų gavėjų tėvai ar globėjai;
  • JDC darbuotojai;
  • Kiti suinteresuoti asmenys;

KAIP?

Pasiūlymus, pagyrimus, asmens prašymus ir skundus gali pateikti:

  • Žodžiu;
  • Raštu;
  • E – priemonėmis;

KUR?

Pasiūlymus, pagyrimus, asmens prašymus ir skundus gali pateikti:

  • paskambinus JDC telefonu +370 45 582598
  • Paskambinus bet kurio JDC darbuotojo asmeniniu telefonu
  • Palikus rašytinę informaciją JDC patalpose esančioje dėžėje su pavadinimu PASIŪLYMAI, PRAŠYMAI, PAGYRIMAI, SKUNDAI
  • Elektroninėmis priemonėmis: e-skundas; e- pagyrimas http://pjdc.lt/e-skundas-ir-e-pagyrimas/ arba elektroniniu paštu dienos_centras@hotmail.com

KADA?

Pasiūlymai, pagyrimai, asmens prašymai ir skundai gaunami

  • paštas tikrinamas kiekvieną darbo dieną. Atsakingas JDC direktorius.
  • e-skundas; e- pagyrimas svetainėje pjdc.lt tikrinami kartą per savaitę. Atsakingas IT veiklos socialinis darbuotojas
  • JDC patalpose esanti dėžutė tikrinama du kartus per savaitę. Atsakingas socialinis darbuotojas

 KAIP?

Pasiūlymai, pagyrimai, asmens prašymai ir skundai nagrinėjami:

  • Raštu pateikti – per 20 darbo dienų.
  • Žodžiu pateikti – nedelsiant.
  • Atsakymas į anoniminius pasiūlymus, pagyrimus, prašymus ir skundus pateikiamas JDC informacinėje lentoje.
  • Prašymų, pasiūlymų, pagyrimų, skundų dėžė tikrinama 2 kartus per savaitę.

Asmenų prašymai, skundai ar kiti kreipimaisi turi būti užregistruojami byloje Nr. 1.10 „Gyventojų pasiūlymai, prašymai, pranešimai, skundai, jų nagrinėjimo dokumentai ir jų registras”.

KAS?

Atsakingi asmenys:

  • Kreipimąsi raštu svarsto ir į jį atsako nuolat veikianti asmenų prašymų, skundų ar kitų kreipimųsi nagrinėjimo komisija.
  • Kreipimąsi žodžiu svarsto ir į jį atsako darbuotojas, į kurį kreipiamasi, jei jam pakanka kompetencijos. Jei darbuotojas jaučiasi nepakankamai kompetentingas, jis pataria kreiptis į asmenų prašymų, skundų ar kitų kreipimųsi nagrinėjimo komisiją.

Nagrinėjant gaunamus pasiūlymus, pagyrimus, asmens prašymus ir skundus, bei atsakant į juos laikomasi:

  • JDC asmens duomenų tvarkymo taisyklių (2018-05-24 V-64).
  • Asmenų prašymų, pasiūlymų, skundų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo Jaunuolių dienos centre tvarkos (2017 -10-03 V-121).

  JDC reaguoja ir atsako į visus gaunamus pasiūlymus, pagyrimus, asmens prašymus ir skundus.