MBU aplikacija skirta įgalinti intelekto negalią turinčius asmenis, kurie turi sunkumų suvokiant pinigų vertę, vykdyti pirkimo operacijas.
Šis sprendinys yra įgyvendintas pagal Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūros (MITA) GovTech konkursą „E-sprendimas intelekto negalią turintiems asmenims“, kurį organizavo Panevėžio Jaunuolių dienos centras
Kaip naudotis verslui?
Atidarius aplikaciją, spauskite viršaus kairėje esantį mygtuką. Jei dar nesate prisiregistravę, įveskite el. paštą, slaptažodį, spauskite registruotis. Verslo profilio lange, būtinai įveskite tel. nr., į kurį bus siunčiami užsakymai SMS žinute. Pridėkite produktus. Profilio lange paspaudus mygtuką viršaus dešinėje, matysite užeigos QR kodą, kurį turėtumėte atspausdinti bei statyti lengvai matomoje vietoje prie užeigos įėjimo, jog naudotojas galėtų jį pastebėti ir nuskenuoti, kad pamatytų užeigos meniu.
Smulkesnis paaiškinimas pateikiamas apačioje:
Iš Jūsų naudojamos mobiliųjų aplikacijų parduotuvės parsisiųsti ‘MBU – mano biudžetas’.
Pasirinkti VERSLO PROFILĮ, esanti pagrindinio lango viršutiniame kairiajame kampe.
Įveskite elektroninį paštą ir slaptažodį. Jis bus naudojamas tik prisijungiant. Jungiantis pirmą kartą, įvedus duomenis spausti mygtuką REGISTRUOTIS, jungiantis pakartotinai – PRISUJUNGTI.
Šiame lange įveskite telefono numerį, į kurį bus gaunami klientų užsakymų pranešimai.
NAUJO PRODUKTO lange reikia įvesti trumpą parduodamų produktų informaciją. Aiškų pavadinimą, kainą ir būtinai įkelti nuotrauką. Įkelti galima nufotografuojant arba pasirenkant iš telefono galerijos. Įvedamų produktų skaičius neribojamas.
Rekomendacija – produktas turėtų būti aiškiai matomas, be papildomų detalių fone. Taip produktas lengviau matomas ir silpnaregiams.
Įvedus meniu, reikia pasirinkti viršutiniame dešiniajame esantį QR kodo mygtuką.
MBU automatiškai sugeneruos Jūsų kavinės QR kodą. Jis nekis, net ir visiškai atnaujinus meniu.
Sugeneruotą QR kodą padėkite gerai matomoje vietoje su informacija, kad tai MBU.
Ačiū, kad esate MBU bendruomenės dalimi!
Kaip naudotis?
Į MBU naudotojo įrenginį įdiegus aplikaciją, naudotojo asistentas turėtų spustelti nustatymų mygtuką pradiniame lange. Pirmą kartą atidarius šį nustatymu langą, aplikacija paprašys sukurti slaptažodį – slaptažodį užsirašykite bei jo nepamirškite, jis bus klausiamas mėginant atidaryti nustatymų langą sekančius kartus. Nustatymų lange įveskite naudotojo vardą bei jam skirtą pinigų biudžeto kiekį. Naudotojas pats, be slaptažodžio, negali keisti likusio pinigų biudžeto, todėl tai yra užduotis skirta jo asistentui.
Naudotojui atvykus į verslo užeigą, kuri palaiko „Mano Biudžetas“ aplikaciją, naudotojas turi nuskenuoti užeigoje QR kodą, o kodo būvimo vieta priklauso nuo individualios užeigos.
Pasirinkęs produktus, naudotojas spaudžia „Kviesti pardavėją“, o užeigoje esantis darbuotojas gauna SMS žinutę su užsakymo duomenimis. Darbuotojas įteikia užsakymą, paima pinigus, įteikia grąžą.
Smulkesnis paaiškinimas pateikiamas apačioje:
Iš Jūsų naudojamos mobiliųjų aplikacijų parduotuvės parsisiųsti ‘MBU – mano biudžetas’.
Asmuo turintis intelekto negalią, dažniausiai nesupranta pinigų vertės, todėl aplikacija naudotis klientui turėtų padėti jo asistentas arba šeimos narys.
Pagrindinio lango viršutiame dešiajame kampe pasirinkti kliento profilį.
Asistentas įveda slaptažodį, kuris bus naudojamas koreaguojant pinigų sumą ir vėliau. Dėl galimo piktnaudžiavimo, paskyros slaptažodžio klientas neturėtų žinoti.
Asistentas įveda kliento vardą ir pinigų sumą, kurią jis turi grynaisiais ir gali išleisti eidamas į kavinę / paslaugų vietą. Aplikacija nėra susieta su bankiniais atsiskaitymais.
Išsaugojus pakeitimus ir uždarius šį langą, aplikacija yra paruošta naudotis klientui.
Atvykus į kavinės / paslaugų teikimo vietą ir atsidarius MBU aplikaciją, klientas spaudžia SKENUOTI PARDUOTUVĖS KODĄ.
Atsidarius sekančiam langui, reikia nuskenuoti kavinėje / paslaugų teikimo vietoje esantį MBU QR kodą.
Pastaba: pirmą kartą naudojant MBU, prieš skenuojant QR kodą reikės suteikti leidimą kamerai.
Nuskenavus QR kodą, automatiškai atsidaro kavinės / paslaugų teikimo vietos meniu.
Klientas renkasi. Prekės, kurios viršija turimą biudžetą, renkantis tampa nebeaktyvios. Išsirinkus norimas prekes, reikia spausti apačioje esantį mygtuką KVIESTI PARDAVĖJĄ.
Pastaba: Nėra galimybės pasirinkti prekių kiekio, nes dauguma intelekto negalią turinčių asmenų turi pinigų vertės supratimo, skaitymo ir skaičiavimo sunkumų.
Užsakymas išsiųstas ir 10 minučių laikamtis nurodo, kad viskas gerai, reikia laukti užsakymo.
Lango apačioje matomas biudžeto balansas. Jei klientui užtenka pinigų kitam užsakymui, jis gali vėl skenuoti qr kodą ir suformuoti sekantį užsakymą.
Jei klientui neužtenka pinigų, MBU apie tai informuoja ir kavinės meniu yra neatidaromas.
Ačiū, kad esate MBU bendruomenės dalimi!