Nuo šiol galite mus girti ar peikti elektroniniu būdu.
JAUNUOLIŲ DIENOS CENTRO PASIŪLYMŲ, PAGYRIMŲ, ASMENS PRAŠYMŲ IR SKUNDŲ VALDYMO KONCEPCIJA
KAS?
Pasiūlymus, pagyrimus, asmens prašymus ir skundus gali pateikti:
- JDC paslaugų gavėjai;
- paslaugų gavėjų tėvai ar globėjai;
- JDC darbuotojai;
- kiti suinteresuoti asmenys.
KAIP?
Pasiūlymus, pagyrimus, asmens prašymus ir skundus gali pateikti:
- žodžiu;
- raštu;
- el. priemonėmis.
KUR?
Pasiūlymus, pagyrimus, asmens prašymus ir skundus gali pateikti:
- paskambinus JDC telefonu +370 45 582 598;
- paskambinus bet kurio JDC darbuotojo asmeniniu telefonu;
- palikus rašytinę informaciją JDC patalpose esančioje dėžėje su pavadinimu PASIŪLYMAI, PRAŠYMAI, PAGYRIMAI, SKUNDAI;
- elektroninėmis priemonėmis: el. skundas; el. pagyrimas https://pjdc.lt/e-skundas-ir-e-pagyrimas/ arba elektroniniu paštu [email protected]
KADA?
Pasiūlymų, pagyrimų, asmens prašymų ir skundų nagrinėjimo tvarka:
- paštas tikrinamas kiekvieną darbo dieną (atsakingas JDC direktorius);
- el. skundas; el. pagyrimas svetainėje pjdc.lt tikrinami kartą per savaitę (atsakingas IT veiklos socialinis darbuotojas);
- JDC patalpose esanti dėžutė tikrinama du kartus per savaitę (atsakingas socialinis darbuotojas).
KAIP?
Pasiūlymai, pagyrimai, asmens prašymai ir skundai nagrinėjami:
- Raštu pateikti – per 20 darbo dienų.
- Žodžiu pateikti – nedelsiant.
- Atsakymas į anoniminius pasiūlymus, pagyrimus, prašymus ir skundus pateikiamas JDC informacinėje lentoje.
- Prašymų, pasiūlymų, pagyrimų, skundų dėžė tikrinama 2 kartus per savaitę.
Asmenų prašymai, skundai ar kiti kreipimaisi turi būti užregistruojami byloje Nr. 1.10 „Gyventojų pasiūlymai, prašymai, pranešimai, skundai, jų nagrinėjimo dokumentai ir jų registras”.
KAS?
Atsakingi asmenys:
- Kreipimąsi raštu svarsto ir į jį atsako nuolat veikianti asmenų prašymų, skundų ar kitų kreipimųsi nagrinėjimo komisija.
- Kreipimąsi žodžiu svarsto ir į jį atsako darbuotojas, į kurį kreipiamasi, jei jam pakanka kompetencijos. Jei darbuotojas jaučiasi nepakankamai kompetentingas, jis pataria kreiptis į asmenų prašymų, skundų ar kitų kreipimųsi nagrinėjimo komisiją.
Nagrinėjant gaunamus pasiūlymus, pagyrimus, asmens prašymus ir skundus bei atsakant į juos laikomasi:
- JDC asmens duomenų tvarkymo taisyklių (2018-05-24 įsakymas Nr. V-64).
- Asmenų prašymų, pasiūlymų, skundų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo Jaunuolių dienos centre tvarkos (2017 -10-03 įsakymas Nr. V-121).
JDC reaguoja ir atsako į visus gaunamus pasiūlymus, pagyrimus, asmens prašymus ir skundus.